Dragan Kojić, diplomirani pravnik iz Brčkog, preduzetnik koji je zajedno sa suprugom Aleksandrom osnovao kompaniju specijalizovanu za proizvodnju prirodne kozmetike.
Fokusirajući se na visoke standarde kvaliteta i održivosti, Dragan aktivno radi na građenju prepoznatljivog brenda NONNA Cosmetics (https://nonnacosmetics.ba) koji će biti dominantan na području Bosne Hercegovine i regiona.
Kroz svoju kompaniju, on i njegov tim nude proizvode koji njeguju kožu koristeći isključivo prirodne, ekološki prihvatljive sastojke. Poslovni model koji su razvili zasniva se na inovativnosti, održivosti i odgovornosti prema potrošačima i okolini. Pored kvaliteta proizvoda, kompanija se ističe i u edukaciji tržišta o važnosti korištenja prirodnih kozmetičkih preparata, pružajući potrošačima proizvode koji ne sadrže štetne hemikalije i sintetičke aditive.
"Naš cilj je pružiti tržištu proizvode koji ne samo da zadovoljavaju estetske i dermatološke potrebe, već i promovišu odgovornost prema prirodi," kaže Dragan. Ovaj pristup omogućava kompaniji da se pozicionira kao lider u segmentu prirodne kozmetike u BiH, s jasnim planom za širenje na šira tržišta i pozicioniranje brenda kao prepoznatljivog na međunarodnom nivou.
Dragan je kao preduzetnik posvećen stalnom unapređenju poslovnih procesa, od proizvodnje do distribucije, uz stalnu kontrolu kvaliteta i implementaciju inovacija u svakom segmentu poslovanja. Kompanija, pod njegovim vodstvom, već sada ima stabilan rast, dok je ujedno posvećena i ekološkim i održivim praksama, čime odgovara na sve veću potražnju za održivim proizvodima.
Kroz razvoj i implementaciju poslovnih strategija, Dragan stvara brend koji ne samo da zadovoljava potrebe tržišta, već aktivno doprinosi i društvenim i ekološkim vrijednostima. Kompanija je prepoznata ne samo po kvalitetu proizvoda, već i po etičkom pristupu poslovanju, koji uključuje poštovanje okoline, podršku lokalnim zajednicama i promovisanje zdravih životnih stilova.
Uz posvećenost razvoju prepoznatljivog brenda, Dragan i njegova supruga Aleksandra kontinuirano investiraju u inovacije, proširujući asortiman proizvoda i implementirajući moderne marketinške i prodajne strategije kako bi osigurali konkurentske prednosti na tržištu.
Kroz ove inicijative kompanija gradi temelje za dugoročan uspjeh i širenje plasmana na međunarodno tržište, uz stalno praćenje globalnih trendova u industriji prirodne kozmetike i održivog poslovanja.
Pored svakodnevnih aktivnosti i obaveza, ovaj mladi preduzetnik pokretačku snagu pronalazi u porodici bez koje bi, kako kaže, teže prevazilazio svakodnevne izazove sa kojima se suočava.