Osnovne usluge od strane Poslovnog inkubatora koju će inkubant imati u periodu od 6 mjeseci (minimalno) do 36 mjeseci (maksimalno) su:
- Finansijske usluge - pokrivanje – plaćanje mjesečnih troškova komunalnih usluga (grijanja, el.energije, vode, odvoza smeća, PTT usluga i drugo) koji su proistekli iz korištenja Poslovnog inkubatora
- Korištenje kancelarijsko-poslovnog prostora i internet konekcije, sale za sastanke i prezentacije kao i zajedničke opreme (štampači, skeneri, foto-kopir, projektor, računari, laptopi) po potrebi i u skladu sa raspoloživim mogućnostima Poslovnog inkubatora
- Administrativne usluge (adresa sjedišta firme, poštansko sanduče, zakazivanje sale za sastanke),
- Stručne usluge – obuke i savjetovanja u oblasti poslovnog planiranja, usluge informisanja o aktuelnim pozivima za projekte i raspoloživim fondovima, podršku u pripremi prezentacija i apliciranje za pozive, potencijalne partnere i kupce, u skladu sa iskazanim potrebama kroz individualni plan razvoja i raspoloživim resursima Poslovnog inkubatora
- Pokrivanje – plaćanje troškova održavanja zajedničkih dijelova zgrade i prostorija poslovnog inkubatora
- Pokrivanje – plaćanje troškova redovnog održavanja poslovnih prostora, nužnih i hitnih popravaka
- Pokrivanje – plaćanje stručne podrške u vidu savjetovanja i izrade Individualnog plana razvoja inkubanta, definisanje neophodnih koraka za razvoj inkubanta kao što je olakšavanje pristupa finansijskim sredstvima za poslovanje i razvoj poslovanja i slično a u skladu sa Individualnim planom razvoja inkubanta,
- Pokrivanje – plaćanje troškova organizacije i implementacije stručnih predavanja i podrške za poslovanje i razvoj poslovanja u skladu sa raspoloživim sredstvima Poslovnog inkubatora.